RPART.NL

Verzenden
Moet ik de verzendkosten betalen?

Wij vragen voor een verzending in Nederland géén verzendkosten. Vanaf 30 euro berekenen wij in België géén verzendkosten. 

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Is jouw bestelling geplaatst en de betaling bij ons voor 12:00 uur binnen, dan versturen we jouw bestelling nog dezelfde dag. Helaas komt het voor dat PostNL door drukte/vertraging jouw bestelling niet de volgende werkdag kan bezorgen. Onze excuses hiervoor!

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Alle bestellingen worden geleverd met PostNL. Na het verzenden van je bestelling informeert PostNL jou per e-mail over de bezorging en de geschatte bezorgdatum.

Mijn pakket is nog niet geleverd, wat nu?
Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren daarom eerst om goed de track & trace code te bekijken. Hierin staat aangegeven wat de status is van de levering. Soms sturen wij bestellingen > 2 stuks per brievenbus, dan heb je geen track & trace code ontvangen. De levering van een brievenbus zending kan vaak wat langer duren en deze worden niet bezorgd op zondag en maandag.

Retourneren
Het kan natuurlijk zijn dat je niet helemaal tevreden bent met het ontvangen product. Als de bestelling niet naar wens is en je wilt het product retourneren dan heb je het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Je hebt na aanmelding nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar ons (de webwinkel) zijn voor eigen rekening en risico. Deze kosten zijn verschillend, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder.

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht dien je ons via het contactformulier, per e-mail of via jouw account (mijn bestellingen, onderaan artikel retourneren) te laten weten dat u wenst te retourneren. Vermeld jouw bestelnummer, eventueel reden van retour en om welk product het gaat. LET OP: een aanmelding / e-mail is voldoende als retourmelding, u ontvangt geen reactie van ons. Na ontvangst van uw retour (mits uw retour binnen 14 dagen na aanmelding per e-mail en in goede staat ontvangen is) zullen wij vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen terugstorten.

Je kunt jouw retour + retourformulier (niet verplicht) in de originele verpakking terugsturen* naar:

RP Art
Adres: Stijn streuvelsstraat 12 5144 SL Waalwijk
Telefoonnummer: 06-50421229

Voordat je jouw bestelling gaat retourneren, heb je rekening gehouden met het volgende?

– de retouraanvraag is binnen 14 dagen na ontvangst aangemeld via het contactformulier of per e-mail;
– de retourzending voldoet aan de hieronder genoemde retourvoorwaarden;
*de kosten voor het retourneren naar ons zijn voor eigen rekening.

Retourvoorwaarden

  • Bij retournering van producten dient jouw retour  per e-mail aangemeld te zijn.
  • Ongefrankeerde zendingen / zendingen onder rembours worden geweigerd.
  • De producten dienen onbeschadigd en compleet met (originele) verpakking teruggestuurd te worden.
  • Beschadigingen en/of gebruikssporen (huisdier haren, sigaretten lucht) kunnen een reden zijn om de retourartikelen te weigeren. In overleg wordt er afgestemd hoe dit op te lossen (reinigingskosten en/of retour ontvangen op eigen kosten);
  • De verzendkosten krijg je alleen gecrediteerd als RP Art! verantwoordelijk is voor een defect en/of probleem met de producten.

Voldoe je aan alle voorwaarden dan zullen wij jouw retourpakket zo snel mogelijk verwerken. Bewaar jouw verzendbewijs goed, dit is de bevestiging van het retourpakket en zo kunnen wij het altijd traceren. Mocht één van deze gegevens niet kloppen dan kun je altijd contact met ons opnemen.